O2 eKasa

Pokladní tiskárna účtenek

Lehká, mobilní, vždy po ruce. Přijmout platbu a vytisknout účtenku bude otázka chvilky. Účtenky tiskne technologií Termo ve formátu 58 mm.

Platební terminál získáte zdarma

Náš mobilní terminál zvládne magnetické, čipové, klasické i bezkontaktní, kreditní, debetní karty. A čím více plateb kartou přijmete, tím víc ušetříte.

 

Víc než pokladna

Pokladna je přizpůsobená pro provoz v kavárnách, barech, restauracích, prodejnách, večerkách i stáncích. Řekne vám, kolik zboží máte na skladě. Je vybavená desetipalcovou dotykovou obrazovku a Můžete ji připojit k internetu přes WiFi nebo mobilní internet, který je v ceně služby.

Bleskové připojení 4G LTE

Ve 4G LTE síti budete připojení rychlostí až 185 Mb/s. Účtenky se na finanční úřad budou odesílat bez prodlevy.

Zdroj: O2.cz

O2 eKasa

O2 eKasa
59

Cena

7/10

    Obsluha

    7/10

      Hardware

      5/10

        Software

        5/10

          Cena/kvalita

          6/10

            Pros

            • dobrá cena
            • markování s popisem na účtence

            Cons

            • paušál
            • složitější instalace
            • bez možnosti více IČ
            • poruchové zařízení
            • zamrzá software

            admin Author

            Comments

              O2 eKasa - eet pouze pro otrle

              (9 Květen, 2017 - 14:56)

              Josef 03.11.2016 18:18 zdroj O2

              Dobrý den, mohu jen potvrdit vaše zkušenosti s tímto výrobkem. Kasu jsem si zodpovědně pořídil již začátkem října a od té doby mám o každodenní zábavu postaráno. Navíc bych chtěl dodat že jsem již uskutečnil pár plateb přes terminál, než přestal úplně fungovat a platby (jedná se o několik tisíc) mi ani po třech týdnech na účet nedorazili! Nedovedu si představit práci s O2 kasou v plném režimu.
              Opravdu draze ušetřené peníze.
              Josef

              O2 eKasa - eet pouze pro otrle

              (9 Květen, 2017 - 14:55)

              Aleš Melichar 03.11.2016 11:08 zdroj O2

              Zdravim, timhle prispevkem bych rad zjistil zkusenosti uzivatelu s vyse uvedenym vyrobkem. Jestli jsem sam, komu tahle vec vubec nefunguje… V pripade, ze se nas sejde vic, treba to par lidem muze usetrit stejne problemy… Ma zkusenost je nasledujici: Po zakoupeni vydrzela funkcni pouze dva dny, pote nesla zapnout. O2 slibuje okamzitou. Na to zapomente. Buďte radi z vam pokladna dorazi do 3 dnu, nepocitaje v to vikend. A hned na prodejne zkontrolujte, zda je funkcni, ta moje nesla po rozbaleni zapnout, takze jsem cely kolotoc okamzite tydenni vymeny musel absolvovat podruhe. Dalsi problem je komunikace ze strany o2 ktera v podstate neexistuje, napr. Pro aktivaci platebniho terminalu potrebujete mit podepsane smlouvy s karetni spolecnosti, ktere muzete odeslat naskenovane bud sam, nebo je podepsat na pobocce, (kde mi bylo receno ze spolecnost se ozve do dvou dni, ale o tom pozdeji), oskenovali jsme tedy vse co bylo potreba, odeslali a v domneni ze uz je temer hotovo jsem cekal na aktivaci. Po tydnu ve kterem se nic nedelo jsem zacal volat, nikde nic nevedeli, prosili me o strpeni, cekalo se tedy dal, takto se to opakovalo dvakrat, az pote jsem zjistil, ze sken meho obcanskeho prukazu dorazil se zacernenymi udaji a to az na moji urgenci! No co, tak jsem si zanadaval a sel znovu na pobocku, kde prece vysledek rovnou uvidi, ne? Nemuze se to tedy opakovat, ze? Ale opakovalo a dvakrat! A pokazde jsem se to dozvedel az kdyz jsem volal na podporu, kde je problem. Z jejich strany kontakt zadny! Nakonec jsem si to musel doresit s konkretnim pracovnikem sam, ale povedlo se. Jejich podpora je pouze na papire, v realu neni zadna… Cekalo se sice zase pres tyden, ale hura, terminal po mesici a pul aktivovan!:) Jenze… Terminal po par uspesnych platbach zacal vyhazovat ruzne chybove hlasky, nejdrive dle nalady, pak se to ustalilo na jedne jedine, ktera si me vsak oblibila a uz tri dny se me drzi a porad se nic nedeje, pozadavek na podpore je zalozen, parkrat jsme si zatelefonovali a vysledek veskery zadny, zase… Mimochodem, pokud stale jeste verite, ze veskery vas problem bude vyresen okamzite, tak, jak o2 slibuje, softwarova podpora produktu je v chorvatsku, ne v CR, vse se predava dal a blbe opetovne sprovozneni terminalu uz trva tri dny a stale je v nedohlednu, vy muzete jen sledovat, jak vam utikaji penize. Veskere tyhle problemy mely byt odstraneny pred uvedenim na trh, je to nedotazene, nefunguje to, mam ji od 14.9. a od te doby se mi ji stale nepodarilo plne sprovoznit a to nejsem technicky antitalent, jen se tam neustale neco kazi. Pokud resite nakup systemu pro evidenci trzeb, tomuhle se velkym obloukem vyhnete a jdete ke konkurenci.

            Napsat komentář

            Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

            *